26 Mart 2013 Salı

Güzel bir yarismaya nedersiniz ?

Evet sonunda bende yarisma yapmaya kararverdim,
Yarismalar cok ilgi cektigini fark ettim ve safamizada bir baska heycan olur diye düsündüm :)
kollari sivayin cok yakinda basliyoruz ;)
Yarismamiz 1nisan 2013 tarihinde basliyacak ve 30 nisan tarihinde kazanan arkadasimiz aciklanacaktir.

Yarismamiz:


Pasasofram blogumdan herhangi bir tarifi secip evinizde yapacaksiniz ve bana 1-15 nisana kadar resimleriyle beraber yollanacak .

15- 30 nisana kadarda oylama olacaktir.
En cok oy alan tarifimiz 1.olacaktir 


Ilk defa bir yarisma yapiyorum herkese adil olmak icin elimden geleni yapacagim.

Kurallar:

1.) Tarifler kesinlikle pasasofram tariflerinden olacak.
2.) Blog sayfamdan yorumlarla oy veren arkadaslar olursa mutlaka izleyicim olmasi gerekiyor anomin olanlarin oyu kabul olmucaktir.

3.) Yapilan tarifleri blog sahipleri sayfalarinda ve facebook da paylasarak yarisma adresini vermeleri diger arkadaslarda facebook sayfalarinda paylasmalari gerekiyor.
hediyemizi 1nisanda aciklicam :)

 hadi bakalim katilimlarinizi bekliyorum simdiden tarifleri secmeye baslayin ;)






7 yorum:

  1. çK İYİ DÜŞÜNÜLMÜŞ. sADECE BLOĞ İÇİNDE OLUCAK ANLADIĞIM KADARI İLE SİZ FACEBOOK SAYFANIZDA DUYURMUYACAK VE TARİFLERİ PAYLAŞMIYACAKSINIZ. SADECE BLOĞERLERE ÖZEL OLUNCA KATILANLARA VE SİZE BAŞARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk.ler Nursevin abla ama herkes katilabilir sadece izleyicim olmak sartiyla, facebookda da duyurdum

      Sil
  2. kolay gelsin güzel bir etkinliğe benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir yarışma katılıcam inşallah sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş.katılmaya çalışacam canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin
    bol katılımlar diliyorum canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo