20 Şubat 2012 Pazartesi

Cornflakesli kurabiye‏


Selam arkadaslar bu havalarda icinizi sicak bir cayla ISITMAk istersinir deyilmi , yanindada söyle lezzetli kurabiye kim istemez :) Arkadasimiz Eminede aynen böyle yapmis cayin yaninda bu güzel kurabiyeleri hazirlamis azicikda uzak oldugumuz icin banada düse düse resimleriyle tarifi düsmüs:)) Böyle dedigime bakmayin ama aslinda en güzel yanida bana düsmüs. Emine arkadasima coooook tsk.ediyorum bu güzel tarif icin ellerine saglik canim. Unutmadan birsey daha yazim Emine arkadasim cok tabiki hangi Emine bu diyede illaki düsünüyorsunuzdur:)) Yiyenim Semacimin biricik eltisi Emine oluyor bu :)))) hadi bakalim yapanlara simdiden kolay gelsin ve afiyet olsun.
Malzemeler:
250 gr.tereyagi
2 su bardagi nisasta
2,5 su bardagi un
1 su bardagi pudrasekeri
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
2 yumurta


Uzeri icin:   eritebileceginiz pasta cikola,yeterince Cornflakes 
 Eritilesdcfosdc,  yeterin
Malzemelerin hepsini karistir  ceviz büyüklügünde yuvarlayin 200 derecede pisir
Kurabiyeleri erimis cikolataya bandir sonra cornflakese bandir, sogumaya birakin.

4 yorum:

  1. Eline saglik nefis görünüyorlar. Benim oglusum eminim bunlara bayilir. Tarifini aldim insallah deneyecegim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Emine hanimin ellerine saglik canim kardesim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. paşam saol canım ne güzel olmuş eminenin eline sağlık .

    YanıtlaSil
  4. tanıştığıma memnun oldum canım
    mmm harika aldım mmm mis
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo