26 Ocak 2012 Perşembe

NEFIS BUĞDAY SALATASI


Günaydin arkadaslar herkese hayir bir sabah diliyorum, bugün sizinle paylastigim bu salatayi oktayustadanin tariflerinden aldim ben biraz degistirdim oktay ustanin tarifinde biber sosu kullaniliyor bizim evde pek biber sosu kullanilmadigindan ben kendim biber salcasiyla sosumu hazirladim:) sizlerde nasil isterseniz öyle yapin ins.

Malzemeler:
1 kase haslanmis bugday
1 kase haslanmis yesilmercimek
5 tane kornison tursu
5 yesil sogan
maydanoz
dere otu
1 limon suyu
sivisag, tuz
1-2 yemek kasigi biber salcasi
servis icinde marul yapraklari

Yapilisi:
biber salcamici, limon suyumuzu, tuz karabiber istege göre aci pul biber, sivi yagi karistirip salatamizin sosunu hazirliyoruz.
Haslanmis ve sogumus bugday ve mercimekleri karistiriyoruz,
Marul haric diger tüm malzemeleride ince ince dograyip bugdayimiza karistirdikdan sonra sossumuzuda ekleyip karistiriyoruz servis tabagimiza aliyoruz.

Not: hasladigimiz bugday ve mercimek mutlaka soguk olsun yoksa diger salata malzemeleri icinde erir.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo